pondělí 14. září 2009

Měsíčku na nebi indonéském

Youtube dnes večer poznal, že mám po víkendu stráveném v práci dost špatnou náladu a rozhodl se mi ji zlepšit. Mezi doporučená videa mi podstrčil i árii Měsíčku, na nebi hlubokém z Rusalky. Musím rovnou přiznat, že v podání indonéského amatérského zpěváka v černých slunečních brýlích a za doprovodu úchylné gestikulace a šílených grimas to byl skutečně nepopsatelný zážitek. Zvlášť smekám před interpretem za to, že se nezalekl zpívat v češtině, jakkoliv hrůzostrašně to zní. Upozorňuji také, že lidé češtiny neznalí pravděpodobně zažívají při sledování videa diametrálně odlišné pocity nežli ti znalí. Mnozí se v příspěvcích pod videem nebojí odvážnou interpretaci ohodnotit jako nádhernou, zatímco jiní ji okomentavali jen stroze: "It is... different." Snaha se ale rozhodně upřít nedá, já bych to tak nezazpíval.

1 komentář:

  1. Obyčejný člověk říká - u mě dobrý, dal do toho všechno. Dokonce si i v jednu chvíli poradil s českým "ř".

    OdpovědětVymazat